Jij hebt een mooi merk, een goed product of een bijzondere dienst. Als we jou erover horen praten, twinkelen je ogen en vergeet je bijna adem te halen als je enthousiast vertelt over alle goede eigenschappen. Hoe krijg je nou dat enthousiaste verhaal onder de ogen van de consument? De marketeers zeggen dan dat je aan storytelling moet gaan doen. En dat vinden wij ook!
Vertel het verhaal
Dat is dus het moment dat je ons inschakelt. Zoals je hier op onze site kan lezen, bestaat onze manier van werken uit een heel traject. Dat traject is nodig om jouw DNA en jouw enthousiasme ook door onze aderen te laten stromen. Het klinkt als iets negatiefs, maar in feite infecteer je ons met jouw passievolle virus en wij dragen het over naar andere mensen waarvan wij denken dat zij enthousiast worden van jouw verhaal.
Vertaal het verhaal
Voor een goede storytelling moeten we elkaar feilloos aanvoelen, aanvullen en vertrouwen. Pas dan maken we van jouw verhaal hele mooie content. Voor op jouw site, voor in een brochure, op social media… Op de plaats waar jouw consument zich bevindt. Wij zorgen ervoor dat jouw verhaal online net zo inspirerend is, als dat jij ons offline hebt verteld. Wij vertrouwen erop dat we daarmee de consument net zo enthousiast maken als jijzelf. Bij het maken van het verhaal zoeken wij altijd de balans tussen de realiteit van jouw verhaal, de behoefte van de lezer en de “wetten” van online marketing anno. We doen namelijk alleen aan eerlijke storytelling. Duurzame storytelling!
Deel het verhaal
Zoals in een eerdere alinea aangegeven, zijn wij vooral online ook nog eens heel goed in het verspreiden van jouw verhaal. We zorgen ervoor dat jouw verhaal via de juiste online mediakanalen zich op het juiste moment verspreiden en onder de juiste ogen terecht komen.
Just tell the story!